Nurrddn malesef ne kadar erken o kadar iyi yani bazıları 7-8 . Ayda daha yeni başlıyor maddi imkanınız varsa toplu alabilecekseniz herseyi bekleyin ama alamam derseniz bence başlayın ufak ufak almaya günden güne artıyor son aylarda alınmalı diyenlere de kulak asmayın yiyecek ekmeği varsa allahin izniyle birsey olmuyor hem en güzel zamanlar 4-5-6. Ay tam alışveriş modu oluyor son aylar zor 🤦♀️