Sule90 Kızlar selam 34 haftalık ikiz gebeyim . 1 hafta arayla kontrole gittim biri 2 kilodan 2200 oldu diğeri 1750 den 1860 oldu. Dr eger kucuk olanın kilo alımı durursa almak durumunda kalcagını soyledi böyle bişi yaşayan varmı telaşlandım açıkcası
Hellili Sule90 benimkiler 36 haftalık doğdu ama son dört hafta anne karnında hiç gelişmemişlerdi gelişimleri durmus bizim emme refleksi oluşmamıstı diye 20 günlük bi küvez serüvenimiz oldu
Esnis Kız 1 haftada ne kadar kilo alsınlar . Benimkilerinde nerdeyse durdu kilo alımları 34 te 1800 biri 2100 diğeri idi yarın 35 oluyoruz. Bu hafta alalım dedi kilo çok önemli değil aslında nefes alışları ve gelişimleri önemliyim
Sule90 Esnis cok teşekkür ederim içimi ferahlattınız dr bu hafta bakcak eger aynı kiloysa alalım dedi .eşimde baska dr a gitme peşinde napcam bilemedim
gmzzmg Benimkiler de çok az alıyorlar 35.haftada biri 2100 biri 1800 ama bir problemleri yokmuş takma kafana dedi doktor. Eğer solunum ciğer sorunu olmazsa da genelde kuvöze girmiyorlarmış
Esnis gmzzmg bizimkilerin aynıymış kilosu . Ama biz doğum için hastanede benek yoğun bakımda yer boşalmasını bekliyoruz her ihtimale karşı sanırım
Sule90 gmzzmg evet biraz daha almışlar 35/ haftadayız . Haftaya dogum için tarih vericek 36 gibi almayı planladıgını soyledi doktorm. Rabbim hepimizin yardmcısı olsun cok heycanlıyım