Ranaaa58 2019 da numunede 2 ay öncede üniversite de sezaryen oldum kıyaslama yapıyorum kesinlikle üniversite diyorum bu hamileliğimde numuneye asla gitmedim insana köpek gibi davranıyorlar üniversite de gebelik takibe gittim süperdi özelde olsam bu kadar olurdu ancak ameliyatımda da şansıma profesör vardı normal Doğumda hocalardan biri bulunuyor mu bilmiyorum. Özel olarak giderseniz ayrı tabi :) en basit kısmı oğlumda emzirmem için kimse yardımcı olmadı burda ebe hemen Kızımı tutturdu ALLAH razı olsun ondan.