EsraBaykara Mucizem_00 olmuyor canım. 3 koli aldım sıkıntı yok. 5-6 ay oluyor. Arada bakıyorum ıslak hala 😄 Markaya göre değişir mi bilemem. Unibaby ,deepfresh ve babyturco aldım.
Bayancorek Mucizem_00 Ben 2.5 aylık hamile iken stok yapmıştım kuruma olmadı. Serin ve güneş görmeyen bir yere koyarsanız sorun olacağını sanmıyorum. Bir de paketleri ters koyunca da kurumuyormuş bende öyle yapmıştım. Denemek için aldığımda bir paketini açmıştım o bile kurumamış. 15 gün falan kaldı doğumuma. Sağlam yani. 🌸
yigitinannesiiiii Mucizem_00 zannetmiyorum olucağını serin güneş almayan bi yere koyduğunuz sürece sonuçta o kolilelen ıslak mendillerde üretimin ertesi gününde satılmıyor depoda bekliyor mağzalarda marketlerde bekliyor öyle düşün ☺️☺️
minik_koala_ve_annesi Mucizem_00 bende bu gun aldim tereddut ederek canim saticiya sordum 3 yil boyunca acilmadigi surece gunes gormedigi surece sorun olmadigini soyledi
Azra41 Mucizem_00 olmaz herhalde ya çünkü bende indirimdeyken stok yaptım baby turbo zeytinyağlı benimde 25+5 iz sıkıntı olcaginu sanmıyorum serin yerde açılmadığı sürece
Mucizem_00 Azra41 zeyntglı ıslak bebek havlusu olarak mı geçiyor, yenidoğan yazmıyor ama sorun olur mu
Azra41 Mucizem_00 baby turbo zeytinyağlı ıslak mendil diye yazıyor 🥰 yeni doganada uygundur elbette çünkü zeytinyağ özlü bı sıkıntı olcaginu sanmıyorum arkadaşım kullanıyor onun tecrübesiyle aldım bende