Dayanilmaz derecede vajinamda kasiklarimda ağrı sancı idrara çıkma 5 dakikada bir sanki saatlerce yapmamisim gibi idrarimin olmasi sonucu doktorum antibiyotik ve idrar yolu icin ilac verdi bir hafta oldu kullaniyorum ama hic sikayetlerim geçmedi normal mi gecmemesi o kadar ilac icip basina gelen var mi çok canim yaniyor