Sevgiplt Kızlar an itibari ile 34 haftalık olduk ve bebiş doğdu butonu geldi 😍varmı benimle aynı olanlar
Simy Sevgiplt valla benim bebek zir gelir sıkıldım artık hamilelik ten ve sıcaktan bunaldım resmen 33 haftadayız daha keşke diyorum üç hafta sonra gelse 36 da ama gelmez bekledikce daha çok darlaniyirum🥵bu moddayim
Sevgiplt beyazkalp bebeğim sekmesinde bebekle ilgili formu okuduğunda en sonda yer alıyor 😍 34. Haftada geliyor buton
Sevgiplt Simy aynıyım valla bende o kadar daraldım ki anlatamam ev bide aşırı sıcak sürekli terliyorum günde 5 defa duşa atıyorum kendimi sıcaktan uyuyamıyorum bide ağırlaştım iyice hareketler zorlaşıyor ister istemez 😬😬