Kumruanne ben ped kesinlikle kullanmıyorum ama peçetem sürekli vardır. Havlu peçeteden iki tane alıp katlayıp önüme koyarım her lavaboya gittiğimde de değiştiririm yenisini koyarım. Ve her gittiğimde genelde sırıl sıklam olur çünkü enfeksiyon ve mantar var bende. Üstelik hastayım şu an antibiyotik de kullanıyorum tam başını almış gidiyo yani korkma ama doktoruna mutlaka söyle bi kontrol etsin 🙏🏻😊