Sdt3456 Kızlar belimden bacagıma vuran bı agrı varkı hareket bıle edemiyorum zaten agırlaşmıştım. Bu agrı sayrsınde ıyıce kaskatı kesıldım. Bel fıtıgım mı var acaba bılemıyorumda 32. Haftadayım. Umarım uyurum ve sabaha gecmış olur inşallah 🙏🏻
ipekveatlas Sdt3456 banq da ara sıra olurdu hamileyken. yolda durup kaldırıma oturmuştum ağrıdan.. uzanınca geçiyodu benim doğumdan sonra hiç olmadı