Kb_plt ben ilk kızımı sezaryen olduğu halde ters durduğu halde 41 de doğurdum. Kuzenim normal doğum yaptı üç tane üçünü de 40 tan sonra doğurdu. İkinci sezaryen olacağım doktor 39. Hafta diyo şu an. Aslında bu haftalar çok abes değil normal ama bizim türkiyede özeller sağolsun herkesi 37 38 de sezaryene aldığı için 40 haftayı geçene herkes çocuğa bi şey olur gözüyle bakıyo. Devlet hastanesi normal doğuma zorluyo diyolar ama aslında en doğalı sağlıklısı zaten normal doğum yani en güzelini yapıyolar bence. Yurtdışında 40 tan sonra normal doğum çok fazla sezaryen olan çok az zaten. Doktorunuza güvenip bekliyosanız hiç sıkıntı yok bence. Sağlıkla gelsin minnoş🙏🏻