Merveaty Gebeliğinizi idrar testiyle öğrendikten kaç gün veya kaç hafta sonra ilk doktor kontrölüne gittiniz ?
Semilk05 Merveaty 1 hafta sonrw kan verdim aile hekiminde sonuç pozitif çıktı 2 hafta sonra doktora git dedi gittim
Merveaty Bernabk bende 4 haftalığım sanirim hesaplarıma göre acaba ne zaman gitcem kan testi vermedim henüz kendmi dinliyorum çünkü ilk gebeliğim düşükle sonuçlanmıştı korkuyorum doktora gitmeye
Evinasya İdrar testinden çıkınca, ertesi sabah gittim 6 haftalık idi öğrendiğimde. Sizde adeti baz alarak gidin bence. Kese falan da oluşur.
Merveaty afrAybars off napsam bilemiyorum çarşamba kan verip salı sonucumu alırım. Pazartesi gitsem mi acaba dr ye korkuyorum
Merveaty Semilk05 bende hesaplarıma göre 4 hafta 2 günlüğüm biraz daha beklemek istiyoeum doğrumu yapıyorum acaba
Semilk05 Merveaty eğer idrar pozitifse 1-2 gün daha bekle doktor yerine aile hekimine giderek kan ver sonuç çıkınca zaten onlar seni yönlendiriyor
Bernabk AcemiAnneee Merveaty sat göre hesapliyosunuz di mi ? İki gün arayla betaya baktirmisti Dr um .. 2. Betadan sonra 5 haftalık hamilesin diyip kalp atışını dinletmisti
afrAybars Merveaty sen bilirsin canım ama kan hemen çıkar o kadar bekleme gerek bile kalmaz aslında ama garanti olsun dersen bekle tabi
Yarenylmz @Merveaty bence acele etmeyin sadece beta takibinizi yapın 😊 5+4 üm şu anda ama cuma gidicem ilk muayeneme, 10 gün oldu pozitif çıkalı
Nurertan Sabah idrar testi yapıp akşam iş çıkışı kan verip öğrendim . Bir kaç gün sonra doktora gidip kalp atışını duymuştum 6 haftalikti.