hilall_17 Gelmek bilmeyen evlat yapmışlar Her dakika hikayeleri okuyorum artık bende doğurdum demek istiyorum benim gibi bekleyen varmı 2-3cm açılmam vardı geçen perşembe Yoğun bir Beyaz akıntı var neden acaba
Zehragniken hilall_17 bizde tam 39+0 olduk ama hanimefendinin keyfi yerinde sanirim 🥵 hiiiic niyeti yok gelmeye
sevgul_96 39+2 bugün dün sabah Nişanım geldi ağrılarım başladı olmaya bugün doktora gittim açılma daha yok dedi ama yakındır falan dedi sançı oluyorsa bekletmez fazla denildi. Bakalım bekliyces artık hayırlısı neyse o olsun 🤷🏻♀️☺️