Merhaba kızlar , bugün itibariyle 6 haftalık hamileyim
geçen hafta (5. haftamda) kese 4 haftalık gibiydi
bu hafta 5 haftalık kesesi gibi
1 hafta geriden geliyor fakat beta hcg oranım hızla artıyor çok şükür hiç düşüş yaşamadım
son regl tarihim 11 temmuz 15 inde bitti fakat ben o süreçte eşimle değildim en iyi ihtimalle temmuz 16-20 gibi döllenme gerçekleşmiş olabilir
doktor perşembe günü çağırdı 6+4 de kalp atışını duymazsak bebeği alırız dedi
ama çok anlamsız geliyor bazıları 7. haftada bazıları 8. haftada kalp atışını duyuyor
ne yapacağımı bilmiyorum lütfen yardımcı olun