Busra-tunc01 bende erken dogum riskiyle gidince 34. Haftada oldum catı muaynesi, 37de bir daha olucam hatta kemiklerde açılma var mı diye bakacak dr. Hiiç birşeyi yok çatı muaynesinin, biraz korkuyordum ama korkulacak hic hicbiseyi yokmuş. Kendimi kastım cünkü hazırlıksız gitmistim , acil durum olacagını bilmiyordum, ona rağmen gram acı yok. Evet insan eğreti oluyor hoş değil muayne sekli sonucta ama öyle bagırdım böyle acıdı diyenler saçmalıyor resmen