Imaram3 eğer geçtiyse doğum değildir canım. Doğum sancısı git gide sıklaşır şiddeti artar genelde sancı 1 dk dan uzun sürmez. Sancı birden kasıklara beline keskin şekilde girer bıçak batıyor gibi. Bıkac saniye sürer sancı varken kaskatı olursun nefes bile alamazsın hareket edemezsin ama sancı geçince hiçbirsey olmamış gibi rahatlarsın. Benim bu şekildeydi umarım açıklayıcı olmuştur 😊 çünkü yalancı sancıyla çok benziyor hep karistiriyordum ben.