dezgi Minel123m tam anlamıyla yorumlayamadim çünkü 40 üzeri sancı var diyorlar benim 75 e kadar çıkıyor düzenli değil ama hala beklemedeyim 37 deyim inşallah sizinde biraz daha bekler bebisiniz iyi misiniz şimdi 🌼
Esrakky Minel123m Dogum sancıları canım bazı yerler 100 olmus 25 uzeri sancı ama uzulme ilaçlarla durduruyorlar
2pasaannesi Minel123m üzüldüm 😔 Hakkınızda en hayırlısı ne ise o olsun inşaAllah sağlıkla alırsınız bebeğinizi kucağınıza vakti saatinde 🤲🏻🤲🏻
Minel123m Esrakky 3 parmak açılma dün geceden beri az az su geliyor sancılarda böyle ne kadar durabilirki ilaçlarla 😔
papatya82 Duzenli sancıların var ama küçük ve kısa sürüyor onlar yüksek ve düz çizgili olması gerekiyor
papatya82 Minel123m muhtemelen yukselmezse suni sancıyla destekleyip doğum gerceklese bilir rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin insallah
Vera09 Minel123m ben sormuştum nasıl diye onların söylemesi daha doğru olur nence hemşireler de anlıyor