Nurrr35 Kızlar geçen ay Malesef kimyasal gebelik geçirdim bu ay adetim 9 gün gecikti test yaptm çift çizgi çıktı fakat bugün hastaneye gittim ultrasonda görülmedi bu durum hakkında bilgisi olan var mı şimdiden teşekkür ederim
Nurrr35 Rumiss yarın Rumiss kan verme kapanmıştı biraz geç gittmiştim sabah gidecegim verecegim kesinlikle
Asyabuse Beta artışını kontrol ettin mi canım? İnşallah geç döllenme olmuştur ondan gözükmemiştir. vajinal usg ile mi baktılar? Karından ilk zamanlarda görünmesi zor oluyor.
Nurrr35 Asyabuse vajinadan bakıldım kese görülmedi yumurtalıklarımda 3 cmlik kist göründü yarın kan vereceğim
Asyabuse Hakkında hayırlısı olsun canım benim, hamile isen sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin , değilsen de en kısa zamanda hayırlısıyla kucağını doldursun rabbim 🙏🏻
Nurrr35 Asyabuse aminnn çok teşekkür ederim 6 aylık evliyim üst üste iki ay böyle bişey yaşayınca Malesef üzülüyorum acaba bi problem mi var diye
Asyabuse Nurrr35 kuzum hiç yaşamadım ama buralardan okuduklarım kadarıyla bu tarz devam etmeyen gebelikler için doktor takibinde olman lazım. Belki de çok ufak bir işlem bir hap bir tavsiye ile her şey düzelir 🌸
HEfnan Nurrr35 Hiç üzülme 3 hafta geç döllenme yaşadım.Regl 10 gün gecikti 3 kere kan verdim beta 0 çıktı.2 hafta sonra tekrar verdim 41 beta çıktı.SAT 2 Kasım olmasına rağmen 21 Kasım’a çekti doktor 3 hafta geç döllenme dedi şuan 39+2 haftalık hamileyim 🥰
Nurrr35 Asyabuse kimyasal gebeligin ilk gebeliklerde çok fazla oldugunu söyledi doktorum çoğu kişi fark etmiyormuş sessiz gebelik olarak adlandırılıyormuş fakan bir ay üstüne tekrar yaşayınca Malesef üzüldüm kesinlikle doktor kontrolümü ihmal etmeyeceğim bakalım yarın bta ne çkacak
Nurrr35 HEfnan Allah Sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah çok sevindim ultrasonda ne zaman görüldü peki 🫶
HEfnan menessare 2 buçuk hafta hiç belirti yoktu son 3 gün Baş ağrısı sürekli uyku hali kasık ağrısı göğüs hassasiyeti yaşadım