Sanal_koala00 Kızlar 14-15 Haftalar da otobüs yolculuğu yaptınız mı ? Yaklaşık 8-9 saatlik bir yolculuk. Randevuya gittiğim de doktoruma soracağım şuan için riskim yok sizler yaptınız mı o haftalar da uzun yolculuk?
ipekveatlas Sanal_koala00 ben cok yaptım ya araba ucak gemi falan aklına ne gelirse😅ama doğunca bebem de gezmeyi seven bi bebe oldu. 5 haftalıkken bile türkiyeden fransaya gittim arabayla sükür hic bisey olmadı
sliya30 Sanal_koala00 yaptım 6-7 saat sürdü.. Hatta daha erken yine yaptım yolculuk… Birde 15 de yaptım çok iyi geçti…
sliya30 Sanal_koala00 hiç takma canım riskin yoksa istediğini yap millet 24 saatlik bile yol yapıyor sen relax ol ben hamileyken de gezdim tozdum bebegim yeni doğdu hemen çıktım gezdim tozdum kendimi eve kapamadım.. Sadece 1 yaşına girince tatile çıktım ondan önce memlekette gezdim tozdum iyki de gezmişim artık başka şehirdeyim 🙈🤣
Drysmsn Sanal_koala00 doktorum 12 haftalık dolunca yolculuk yapabılırsın demıstı kendı arabamız ıle 10 saatlık yola çıktım şükür sıkıntı olmadı
Sanal_koala00 ipekveatlas maşallah canım Allah esirgesin 🤭 Bana 8. Haftaya kadar riskli gebelik dendi bayramda bile gitmedim memelekete ama şuan riskim yok doktor da söyledi yani risk yok artık herşey normal diye 4 gün sonra randevum var yolculuk işini yine soracağım git derse gideyim artık bi evde bunaldım artık 😌
ipekveatlas Sanal_koala00 evet riskli gebelik olmaması gerek yolculuk icin canım allah esirgesin bebeni
Sanal_koala00 sliya30 ya ne güzel maşallah sana 🤭 8. Haftaya kadar riskli gebelikti ama şuan risk yok herşey yolunda dedi doktorum şuan 13+2 yim
Sanal_koala00 Drysmsn bende sorayım bakalım ne diyecek şuan 13+2 günlüğüz eğer izin çıkarsa doktordan 14 ve ya 15 inci haftada gideceğim
2022bebeki Sanal_koala00 8 saatlik araba yolculuğu yaptik annemin yanina giderken harika geçti dönüşte cok yoruldum sadece uzanarak geldim. 2 saate bir 5 dakikalık mola verip kan dolaşımı için yürümem gerektiğini söyledi doktorum ona uyarak gitmiştik. 🤗