Merveata Ev ahalisi erkenden yatti ama beni uyku tutmuyor. Yarin 38+4te planlı spinal +epidural (kombine) sezaryen ameliyati olacagim. Bebeğime kavusacağım inşallah. Önerileriniz var mı yada benim gibi yakında sezaryen olacak var mı dertleşelim 🥰😇
Betulyesilts Merveata yarin sezeryan olacagim bende bilmiyorum nasil yapacaklar hep belden uyusturmuslardi öncekilerde
Aloneanqel Merveata 50 gün sonra da ben olacağım spinal anestezi ile. İkinci ameliyatım ikinci yavrum Allahın izni ile 🙏🏻🧿 yanına nescafe ve kettle al canım. Spinal in boynuna beline yaptığını bütün ağrıları alıyor. Zamanla hiçbir şeyin kalmıyor. Nescafe içmeyen çoğu kişiden boynunda ya da belinde sızı kaldığını duydum hep. Bana da burda tavsiye etmişlerdi. Çok işime yaramıştı
Kubratikis37 Öncelikle inşallah hiç zorlanmadan hayırlısıyla kucağınıza alırsınız yavrunuzu☺️ Neden kombine? Kendi isteğinizle mi?
Merveata Kubratikis37 Çok teşekkürler amin inşallah 🥰evet kendim istiyorum. Ben de hemşireyim. Epidural çok büyük rahatlık oluyor. Agriyi direkt kesiyor. Hemde süte geçmiyor parol ve dikloron gibi.
teacherozlem Merveata şimdiden hayırlı olsun ben de ilk çocuğumu spinal anestezi sezaryen ile dünyaya getirdim ama bende hem bel ağrısı kaldı hem de baş ağrısı yıllar geçmesine rağmen şimdi ikinciye hamileyim beni komple uyutsunlar istiyorum siz ne öneriyorsunuz
Kubratikis37 İsteğe bağlı sezaryende de ağrı oluyor mu? Ben çok korkuyorum da spinal veya genel anestezi düşünüyorum. Siz bir hemşire olarak ne önerirsiniz?
Merveata Kubratikis37 spinalde agri daha az oluyor. Sezaryen ameliyatinda en cok agri ilk saatler oluyor spinalden sonra 5 6 saat uyusuk oldugu icin agri olmuyor. Ancak genel anestezi olanlar direkt agriyla uyaniyor. Bebege de anestezi etkisi gecebiliyor genelde. Kesinlikle spinal tercih edin hatta anestezi doktorundan epidural de isteyebilirsiniz 😊
Merveata teacherozlem ben spinal öneriyorum zaten zorunlu olmadigi surece doktorlar genele sicak bakmiyor. Bas agrisi cok spesifik cogunlukla kimsede olmuyor.
Merveata mommytobe_ 1 aydir bu tarihi konusuyorduk. Ama tam kesin tarih 1 hafta once verdi doktorum 😇
Pinarpek Normali istemedin mi canım neden direk sezeryan dediniz özel bir nedeni varmı ? Benmde perşembe suni sancı ile normal denenecek. Ben de korkuyorum stres yaptım. Bir gece önce kimbilir nasıl olurum. Allah yardımcın , yardımcımız olsun inşallah 🙏
Merveata Pinarpek kendi isteğim değil plesanta aşağı yerleşimli. Bebişte 1 hafta önceki ultrasonda 4350 gr gorunuyordu mümkün degildi normal dogum anlayacaginiz 😅
Merveata teacherozlem genelde feci bir agriyla uyaniyor anneler. Ve bebege de gecme ihtimali soz konusu anestezinin bu yuzden onermiyorlar. Ilk saatler agridan anneler bebeklerini dahi kucagina alamiyor