Göğüs kafesimin sok tarafında iki gündür elimi dokunsam bile çok fazla ağrı var 37. Haftadayım bebek büyüdüğü için mideye baskı mı yapıyor ya da sürekli sol tarafa yatmaya dikkat ettim o yüzden mi oluyor siz de de var mı aynı durum yarın da geçmezse bi doktora gideceğim artık