Mervemrah KIZLAR MERHABA 6+6 HAFTALIGIZ GECELERI HEP KENDIMI YÜZ ÜSTÜ YATMIS BULUYORUM BI SAKINCASI OLURMU
Kanarya Mervemrah 31haftalığım şuan yanlarım çürüdü resmen :(( yapabildiğin kadar yüz üstü yatt bence :) bende önceden hep yüzüstü yatardım
Melhaercan Kanarya ben artık felç geçiriyorum saniyorum uyusukluktan 😄😄😄ah bi dogursam yüz üstü sırt üstü kelebek kurbagalama her şekilde yatacam serbest stil gibi 😃😃😃😃
Mervemrah Yüz üstü yatmadan uyuyamazdim simdi yan yatmaya çalışıyorum ama geceleri yüz üstü buluyom kendimi 😁 korkuyorum oksijensiz falan kalir die 😁
Kanarya Melhaercan aynennn gece kolumun uyuşmasına uyanıyorum bnde bi doğurayım yan hariç tüm pozisyonlarda yatıcamm😬😬
Fatmadeniz Bebek büyüğünce o kendısı seni yatırmıycak şimdi istedıgın kadar yatabilirsin 32 haftalığım gece uyanıyorum ellerim uyuşmuş ve yanlarım kalkıp ellerımı soğuk suyla yıkıyorum kendını geliyor sağ elimi uyandıktan bir kaç saat kullanamıyorum o derece şimdi keyfını çıkart