Merhaba hanımlar 40 ı çıkmadan önceki bebeğinizin hali ve 40 ı çıktıktan sonraki bebeğinizin hallerinde değişiklik oldu mu hiç? Sorma sebebim bebeğimin henuz 40 ı çıkmadı sebepsiz yere ağlıyor karnı tok olsa da ağlıyor aç olsa da. Bi yere koyduğum zaman etrafı izlemiyor veya çok uyumak istemiyor kucağa gelse de ağlıyor yatırsam da ağlıyor bazen o kadar ağlıyor ki kıpkırmızı oluyor. Gazdan olabilir derseniz evet gazlı da bi bebek damla da kullanıyorum ama gazını çıkarsa da ağlıyor ha bide meme reddi yaşıyoruz istemiyor 🤷🏻♀️ 40 ı çıktıktan sonra sakinleşir mi bilmiyorum ama inşallah sakinleşir