Ben de sehir hastanesine gidiyorum. 2. Gebeligimde gittim. Dogumum normal dogumdu. Cok temiz bi hastane ben cok memnun kaldim. Simdi 3. Gebeligim ve yine orada devam ediyorum cok memnunum. Celal bayari begenmiyorum ve sevmiyorum. O hastaneye gittigim sayilidir. Sehir hastanesi daha hijyenik temiz ve guvenilir geliyor bana. Doktorumdan da memnunum ozel hastane gibi ilgili. Onur Türkmen Bir diger secenek ise özgür Yılmaz