İkinci doğumum olacak Allah nasip ederse kızım küçük 1.5 yaşında ikinci bebeğimizi bekliyoruz. Hergun oksapar iğne vuruluyorum aşırı derecede iğne fobim var bir turlu aklımdan çıkarmıyorum su igneleri midem bulaniyoe artık düşüne düşüne kızlar. Sezaryenim belden uyusturmali olmuştu ve iğneden etkilendim çünkü fobim var şimdi bile ara ara belimi bukuyorum sanki o iğneyi hissediyorum abartılı çoğu kişi için biliyorum ama içimdeki korkuyu hiç atamiyorum 3.5 aylık hamileyim hamileligim uzasın istiyorum hicbirsey beni korkutmuyor ama iğne beni mahfediyor yapılan ağrı kesici iğnelere bile tahammülüm yok napcam teselli edin. İçimdeki korkuyu bir türlü atamıyorum 🥺