Merhaba hanımlar 🙋🏻♀️
19 haftalık hamileyim ve ilk hamileliğim. Bir kaç gündür karnımda pıt pıt sanki mısır patliyormus gibi hareketler hissediyorum ama geçmeyen gaz ve şişkinlik sorunum olduğu için üstüne bir de enfeksiyon çıktığı için oğlumun hareketi mi bağırsak hareketi mi anlayamiyorum . Doktor kontrolüm için de daha var . Daha deneyimli annelerden fikir bekliyorum 🌸