Hilalkybs8 36+2 haftadayim maalesef başından beri sol tarafıma yatıyorum arada sağ tarafıma dönüyorum kısa kisa en sağlıklısı da sol taraf bebeğin rahatladigi ve güzel beslenebildigi pozisyon bacak arana göbeğin altına yastik koyabilirsin yatağını da sana göre şekil alabilen bir yatak seçmeni öneririm çok faydası oluyor kanepe de rahatsan kanepe de yer de rahatsan yerde yat dene canım o zaman ağrılara uyusmalara çözüm oluyor
Sırt üstü 30.haftadan sonra onerilmiyor bebeğe ve sana giden kan akışı yavasliyor ve sen veya bebekte kalp krizlerine yol açabiliyor Allah korusun benim doktorumdan aldığım bilgi bu şekilde zaten sırt üstü yatınca rahatsız oluyorsunuz bebekte keza aynı şekilde
İnşallah sağlıkla doguralim 🌹