Kızlar bu 2. Gebeliğim 10+1 haftaligiz 3 hafta once hastaneye gittim, 12 haftalik oldugu zamaj 2 li tarama icin gideceğim ama acaba bebek nasıl, bir sıkıntı var mi demeden de gecemiyorum 🙄 arada bir kasiklarimda ve belimde agri oluyor ve bugün normal bir akinti vardi