Elifterzii 36 haftalığız hareketler azalmak yerine artıyor. 😂 Uçan tekmeler , yumruklar havada uçuyor. Hamileliğinde hareketli bebek olupta doğunca sakin olan bebek var mı acaba ? 😂🤷
Baliminannesii Elifterzii 31 haftalığız valla öyle sakin ki oğlum artık korkmaya başladım neden böyle sakin diye allah korusun yarın doktora gidcem kontrole hareket edıyor gün içinde ama işte pskoljık olarak takıyorum bıraz oynasın oynasın canım bebişin oynamayınca az hareket edınce insan kafayı yiyor 😀😀🥰
Gamzenur0809 Elifterzii aynen bende 36 haftalıgım dpktorjm hareketlerını kontrol et dıyor dediğin gıbı takla atıyor resmen ama geven sabah kıpramadı az mınık kıpradı hemen korktum su içtim yurudum şekerli yedim öle canlandırdım gece uyuyamamıştım kızıöda yorulmuş ben uyumayınca🤣 benım bı haftadır gazım var ama ya
Rizeliiiii Elifterzii bende 33 haftalıgım çok sakin bazen korkuyorum acaba bişeymı oldu ☺️ Beni rahatsız edecek kadar tekmelerını hıc gormedım oglumun😃
Semra41 Elifterzii benım kızda aynı 36 haftalık oldum yerı daraldıkça hareketler yavaşlar dıorum yok durmuyor 😁
Gamzenur0809 Baliminannesii 🤣🤣🤣beni bazen yatırmıyor ben rahatsız oluyorum hareket edıyor dıye oda rahatsız oluyordur dıye yönümü degıatırıyorum öglüyom felan kıpramazsada sıkıntıya gırıyom sonrada kızıma dıyorum hareket etsen suç etmesen suç babasıda vur kızım vur dıyor 😂
Gamzenur0809 Elifterzii Elifterzii hayırlısı olsun bugun bıraz efkarlıydık aman gsmze dedım dogsa daha kötü olursun bu ii günlerin şükret dedim hemen kafayı baska yöne cevırdık
NefesBebek Elifterzii 33+2 yiz. Allahim esirgesin Benim kız boks için hep ringde. Maç bitiyor partiliyor. Parti bitiyor başka şeye geçiyor 😂
Pelinakcn Elifterzii 35+2 deyim hareketlerinden canım acıyor benimde çok fazla 🥲 hangi saatlerde hareketliyse doğunca da o saatlerde hareketli oluyor demişti gittiğim bir doktor 😀