Minik1Civciv Yağ vs alakasız bence bende yağ yoktu gözükmüyordu doğru düzgün karından 😂Ayrıca alttan bakmasına rağmen Yinede senin keseye benziyor, benim alttan baktığında hiç birşey anlaşılmıyordu😂 9-10 Haftadan sonra üstten bakar daha net olur🥰Dert etme canım kalp atışını duymuşsun maşallah sağlıklıca doğmasını uzun ömrü olmasını nasip etsin Allahım.