Merhaba hanımlar, 11. Haftadayım dünden beri tansiyon düşüklüğü yaşıyorum 9.4 düşüyor tansiyonum sürekli bayılcak gibi oluyorum ve aşırı halsizlik var yataktan kalkamıyorum :( böyle olanlar var mı?? +birde panikatak rahatsızlığım var. İyice tedirgin oluyorum kötü oldukçaa :(