busey_42 doğum sırasında ciğerlerindeki suyu atamamış satürasyonu düşüyormuş sadece 10 dk görebildim oğlumu emzirdim odadaki hemşire oksijenini ölçtü düşük dedi yoğun bakıma aldılar bugün 9. Gün. İlk 4 gün oksijeni burnundan verdiler daha sonra fanusa geçtiler bazen tolere edemedi tekrar burnundan verdiler. Daha sonra 2 gün küvez içine verdiler dün sabah kesmişler oksijeni kendi nefes almaya başladı ama yine satürasyonu düşmüş yine küvez içine oksijen verdiler. Bugün sabahtan beri oksijen kesik kendi nefes alıyor ve biberonla beslemişler kabul etmiş yarın bir aksilik çıkmazsa emzirmeye gideceğim inşallah