hemsreanne canım aden halkı onun adı, lanetlenince kavim olarak geçer. Ad kavmi adıyla anılıyorlar iyice araştırdığım için söylüyorum ki bunu tek yazan ben değilim. He buna rağmen tabi koyacaksan koy herkesin kendi çocuğu istediğini koy fakat kötü anlamlı bir isim insanın içine ne kadar sinebilir 🤌🏼 Yani herkesin kendi çocuğu ne istiyorsan onu koy 🥳