Eyvahh bizimde genoks 😂 yok bizim şöyle oldu biz test verdik 10+4 te 11+3 te doktor randevum vardı doktor %70 erkek dedi😂 ama test sonucumuz geldiğinde bir baktık ki kız doktoru aradık sonra evet ben yanılmışmışımdır filan dedi 😍 tabi en başı sağlıklı ve hayırlı evlat olması ve ilk çocuğumuz zaten 🙏🏻 La_Liberte