Glsahefe bugün sabah gittim ama bulunduğum bölgedeki hastane ve doktorlar berbatlar. Muayne etmediler hastane doluydu zorla kan vermek için bi fis aldım kan verdim normalde 2.30 da e nabıza düşüyordu ama düşmedi 🤦♀️ bende akşam acilden tekrardan kan verdim. İnanır mısın kan vermekten kollarım mosmor oldu ama bebegim için değer 🙏🏻