1erkekkannesiiii newbabyno2 yatılmaması gerekiyor. Bebeğin plasentadan en iyi beslendiği pozisyon sol yana yatmak. Zaten bir süre sonra rahatsız oluyorsunuz ben yatamıyorum ne sırt üstü ne yüz üstü sola ya da sağa yatabiliyorum
Minigim38 En faydalısı solmuş ama ben sol tarafta uzun yatınca nefesim daralıyor sanki nefes alamıyorum sağda daha rahat oluyorum agrı olursa dinlenmek amaçlı sırtüstü yatıyorum