Damlaaaa ben de zaman zaman çarpıntı sorunu yaşıyorum. Daha gebeliğin 6.haftasında doktor hemen kardiyoloji ye yönlendirdi. Onlar bir sorun yok. Bu çarpıntı lar hamileliğimi ve doğumunu etkilemez dedi. İlerleyen haftalarda arttı. Her gün olmuyor. Ve genelde sabahları kahvaltıdan sonra oluyor. Biraz beslenmeyle ilgili olduğunu gözlemledim. Hamurişi yediğimde oluyor. Bi de vücut bi anda yemek yiyince kalp daha hızlı çalışıyor olabilir. Ama hamilelikten önce de yaşadığım bir şeydi