Kızlar suyumun azlığından dolayı doktorum 38. Haftada yani cuma günü bebeği almak istiyor bense hiç istemiyorum erken olduğunu düşünüyorum ama mecbur riske atamam gelişimi geridendi kilosu haftasına göre azdı bu yüzden çok tedirginim sizce iyi bir doğum haftası mı kuveze girer mi sağlıklı olur mu