Allerset Merhaba ilk doğumum normaldi. 2.gebeliğim doğum pozisyonu da almış bebek, 2. Gebelikte çatı muayenesi yapılıyor mu?
LamiyaCetinkaya Allerset Eğer bebek kilosu öncekinden fazlaysa yapar diye düşünüyorum, arada çok büyük fark yoksa yapmaz 🤷
gldn065807 Allerset hayır bana yapılmadı zaten normal doğum yapmıssın dedi doktorum catın uygundur dedi ve yapılmadı
Eymensmom35 gldn065807 bende öyle düşünüyorum ilk doğumum normaldi şuan 37 haftalıgız doktorumda demedi yapıcam diye zaten kilosu hemen hemen yine aynı doğar rahat yaparsın vs dedi