Busramercanne ben de kullanıyorum ilk düşük yaptığım hamileliğimde almıştım bağımlısı oldum :) bacağı üstüne atıp yatmak vs çok rahat ama eşim nefret ediyor çünkü yer kaplıyor yatakta. Ben trendyoldan almıştım ama biraz tamirat gerektirdi içindeki silikon az geldi bir işe yaramadı ben açıp ekstra ekledim. Bir de anneme ek kılıf diktirdim çünkü gelen kılıf naylonluydu yakıyordu. Özellikle yan yatarken filan seviyorum ya rahat baya