17papatya yok kuzum kalamadım her şeyimiz normaldi açıklanamayan interfiliteden muzdariptik. Doktorum bir dahaki ay hamile kalabilirsin 3 sene sonra da kalabilirsin garanti veremem dedi. Eğer bu süreç bizi yordu derseniz aşılama yapalım dedi. Gerçektende yorulmuştuk çünkü 3-4 aydır deniyorduk o sıra işten çıktım tekrar bi işe girmedim hamile kalırsam diye her ay böyle böyle 1 sene geçti. Yapalım dedik devlette tüm testlerimi yaptırmıştım doktorum hepsini kabul etti. 3-4 ay kistim çıktı yumurtam gelişmedi derken yapılamadı aşılama mayısta yaptırdık yattım dinlendim sağlıklı beslendim aşırı özenliydim ama tutmadı. Tüm inancım bitti olmıcak herhalde diyodum tüp bebek yapalım düşüncesine girmeye başladık doktorum aşılamaya bi şans daha verelim her şey güzel gidiyor dedi haziranda tekrar yaptırdım sırf tüp bebek aşamasına geçmek için. Hiç umudum yok diye kendimi kollamadım havuza hamama gittim falan 12. Gündü regli gibi kasıklarım ağrıdı heh dedim tamam yine olmadı üzüldüm tabi evdeki ovülasyon testini yaptım bi umut diye çok görüyordum onunla öğrenenleri bi baktım çift çizgi. Hemen kan testine gittik değerim 166 çıktı bayrama bir iki gün vardı çok şükür Allahım çifte bayram yaşattı bize 🙏🏻 Biraz uzun oldu canım ama inancını kaybeden üzüntüsü olan içi acıyan bir kişiye umut olsam yeter. Benim o umuda çok ihtiyacım vardı çünkü. İnşallah sende tez zamanda o mutlu haberi alırsın 🙏🏻🌸