Esraara Yemek yedikten sonra aşırı yemek yemememe rağmen şişlik oluyor karnım sertleşiyor nefes almakta güçlük cekiyorum karnım aşırı büyüyor bunun sebebi nedir acaba
90Gulsen90 Esraara gazdır muhtemelen yemekten sonra hareket edin evde yürüyün en azından birde saat yönünde midenizi ovalayan oturrarak ya da ayakta belki işinize yarar