umayfalay12 bnde üç dört gündür kusma perişan oldum içtiğim ilaçlar bile vucudumda kalmıyor tam toparladım geçti kusma dedim başa döndü tiroid ilacı kuullanıyorum normlde içtiğim gibi 5 dakika sonra çıkarıyorum bi anlamı olmyo gün boyu halsiz takatsiz uzanıyorum kalkamym nazar değdirdim kendme herkese ddm böyle gtse iyiym dye perişan haldeym gurbette yaşamak hepten zor eşin hep görevde yanlızım çok zorlanıyorum