Sedos16 Arkadaşlar bugün transferim oldu çok şükür. Az önce büyük tuvaletim geldi. Kabız değil asla ama yaparken öyle şiddetli bir kasik ağrısı yasadm ve ter basti ki . Çok korkuyorum zarar gormesinden 😥🥺 bir sey olmuş müdür?yarın hemen kabızlık ilaçlarına başlayacağım
Minikmucizem199 Sedos16 bişey olmaz inşallah canım bende çok zorlanıyorum kabız kötü ya insan kan ter içinde kalıyor hayırlı sonuçlar alırsınız inşallah rabbim isteyen herkese nasip etsin 🤰🥰💋
2022bebeki Sedos16 Yine de kabızlığı önlemek adina ben kayısı hoşafı yapmistim ac karnina ya da yemekle birlikte bir kase içiyordum aşırı iyi gelmişti ilaç kullanmadan atlattm süreci. Kendinizi kasmadan uzun süre kalmayin yeterli 🤗
Sedos16 Minikmucizem199 Caniim innsallah hepimize hayırlı sonuçlar.insaj çok hassas oluyor transfer günü yaşayınca bir de korku sardı 😁🥰
Sedos16 2022bebeki Kayısı hoşafı çok mantıklı ve doktorum dulcolac önerdi hepsini yapaym . Hayırlı sonuçlar hepimize 🥰
2022bebeki Sedos16 evet dupalacta bitkisel bir ilaç ama çok su içmek gerekiyor onu ictikten sonra. Lifli gıdalar,ekmekler tercih edin muhakkak. Kuru bakliyatlar,. protein,sebze olduğunda ogunlerinizde bir de 2.5 lt su inşallah sorununuz kalmaz . Sonucunuz pozitif olsn inşallah 😍
Sedos16 2022bebeki ekmek harici yiyorum hepsini 🤩 o ilk akşamki kasik ağrısı ve ikinmadan dolayı akıp gitmemiştir yavrum değil mi 🥺
ssabriye Sedos16 bende sabahları aç karnına elma yiyorum çorba içiyorum kayısı hoşafı içi yorum bunlar bana iyi geliyor
2022bebeki Sedos16 Çavdar ekmeği, ekşi mayali ekmek yemiştim bende yiyeceksem 10 günde 2-3 dilim . Hiç öyle kolay gitmez yavrucaklar bizden daha güçlüler emin olun😍 Bunlari düşünüp hiç sürecinizi zorlaştırmayin. Şu an bebeginizle en yakın olduğunuz zamandasiniz. İnşallah tutunur size sıkı sıkı ❤️
Sedos16 ssabriye elma şu an mevsimi olmadığı için yemiyorm ama çorba mantıklı🥰 avokado salata peynir haşlanmış yumurta yiyorm ben de elimden geldiğince 🥲
Sedos16 2022bebeki 2022bebeki hiç ekmek yemiyorum hata mı ediyorum ki🥺 ne güzel yazmışsıniz çok teşekkürler innnnsallah 🥰🤩
2022bebeki Sedos16 Hayır hayır herkesinn beslenme rutini kendi düzeni farklı ben lifli olmasi adına o çeşidini seçmiştim. Tavuk,et, köfte,balik salata, yeşil mercimek, avakado ,ceviz de yediklerim arasındaydı. Allah’ım içinizi aydınlatsın ❤️
Sedos16 2022bebeki evet normalde de ekmek yemeyen biriyim .. diğer dediklerinizi ben de aynı şekilde yiyorum. Amin innsallah 😍