Oznurcakir Kızlar kan uyuşmazlığı iğnesi yaptım 12 haftamda sanırım leke gördüğüm icin hemen iğne yapıldı yanliz o günden beri kalça agrim var sizde de öyle oldu mu acaba üzerine yatamıyorum batıyor böyle
soilsmell Oznurcakir iğneyi yeni yaptırmış olmalısın eğer öyleyse bir iki güne geçer iğne yeri açıyor biraz yakan bir iğne
betul12f Oznurcakir biraz yakan bir iğneydi ama o kadar sürmedi Beniö ağrısı belki eli çok ağırdı vuran kişinin.
minnakannesi08 Oznurcakir ben ilk hamileliğimde 3 defa vuruldum canım sadece vurulduğu zaman biraz yandı o kadar biraz sıkıntılı bir gebelik geçirmiştim diye doğumdan sonrada vurdular 4 tane
soilsmell Oznurcakir o zaman iğneyi yapan hemşire biraz acımasızca yapmış sanırım gün içerisinde masaj yap o bölgene ki anca o şekilde acısı geçer apse yapmış sanırım
Oznurcakir Cansu1- geçmedi bende yanı sık agri yapmıyor üzerine uzanıp kalkınca hemen sanırım apse olmuş