Sevgiiss genel olarak en hareketli olduğu saatlerde ilk hareketi ile başlıyorum saymaya. 1 kere vuruyor mesela bu 1. Sonra ayağını kolunu artık nesini döndürüyorsa bişey daha hissediyorum bu 2. Yani bu şekilde biraz onu karnımı dinliyorum. 10 olunca artık saymıyorum zaten. Bunu günde bir kaç kez yapıyorum. Zaten aralarda da uykusunun arsında kıpırdıyor. Bu arada hıçkırık sayılmıyormuş hareket olarak. Yani 1 de sayma 10 da sayma hıçkırığı.