bubuiledudu ben dişimde sorun vardı hamile miyim bakayım ondan sonra gideyim dedim. Uyuşturucu iğne yaparlarsa bebeğe zarar verebilir diye. Erken gebelik testi yaptım negatif çıktı bende gittim doktora. Doktor işlem gerek görmedi neyse ki. Evime döndüm. Sonra hamile değilim nasılsa takılıyorum kafama göre. Karnım ağrımaya başladı regl habercisi. Göğüslerim şişti falan bekledim olmadım. Böyle 3 gün geçti olmadım. 4. Gün gittim test alıp yaptım. Öyle silik çıktı ki. zar zor görünüyordu hemen doktora gittim hamileydim. Seni umutlandırmak için söylemiyorum. Hamile demişsindir belki ama geç döllenme diye birşey var. Benim döllenmem geç olmuş 5 gün. Haliyle regl günüm geldiğinde bile görünmüyordu testte. Bu şekilde erken test yapman seni boşa strese sokar. Umudun da kırılmaz yani, ha tamam hamile değilim diyip devam da etmezsin yine bi umut beklersin. Gerek yok. Bende yaşadım bunları. Çocuk ister istemez hemen hamile kalmayan herkesin yaşadığı duygular bunlar. Eninde sonunda oluyor merak etme.