Esracim bu konuda çok araştırma yaptım ve biberon almadım. Fazla sütümü sağıp vermem gerekirse, memeyi almazsa, ya da mama vermem gerekirse, kaşık ve ya şırınga kullanacağım memeye alışana kadar. Biberona alışan bebekte meme reddi oluyor, mamaya alışınca sütü istemiyor. Bi çok annenin büyük sorunlarından birisi bu; meme reddi. Hatta instagramda ayseebe var(Ayşenur yağcı) bu konuda çok yazıları mevcut; okumanızı tavsiye ederim.