MinikAdamim_ve_annesi Kızlar doğacak bebeğime reflü yatağı alıcam ama çanta şeklinde olan bi reflü yatağı var ondan mı alsam o reflü yatağı özelliğini taşıyormu yoksa normal reflü yatağımı alsam yada almalı mıyım yardımınıza ihtiyacım var
Fatma-onal MinikAdamim_ve_annesi çantalı aldım ben çok sevdim sabırsızlanıyorum kullanmak için çok kullanışlı görünüyor öneririm normallerine baktım e bebekten onlar taşınmıyor
Pelinakcn MinikAdamim_ve_annesi reflü yatağının özelliği biraz eğimli olması diye biliyorum çanta gibi olanda eğim var mı?
MinikAdamim_ve_annesi Fatma-onal çantalı olanın eğimi nasıl acaba sanki standart reflü yataklarına göre eğimi az gibi geldiği için terettüt ettim
mayis13 Çantalı çantasız bilmem ama ben standart almıştım ve inanın hayat kurtarıyor . Oğlum çok kusuyordu onun sayesinde rahat uyuyordu ve benimde içim rahattı kesinlikle alınması gereken bir ürün
MinikAdamim_ve_annesi mayis13 Kararsızdım alıp almama konusunda çok saolun işe yarıyorsa kesinlikle alıcam
MinikAdamim_ve_annesi Pelinakcn bende bu yüzden terettütde kaldım çantalı olanı taşıması kolay olucak ama eğimi yeterli değilse almak istemiyorum standartmmı alsam bilemedim
Senna20 Sevibebenin reflü yatağını kullandım çok memnun kaldım.fiyatlar baya artmış ama.onun modleinden başka muadillerine de bakabilirsiniz
Oesra Senna20 evde, arabada,gezmede her yerde yanımızda. Çok kullanışlı ve gerçekten hayat kurtarıyor. Kusunca omuz başından yatağa doğru akıyor bebek yutmuyor. Bendeki de sevibebe
MinikAdamim_ve_annesi Senna20 standart model alırsam sevi bebeyi bende düşünüyorum kaç aya kadar kullanabildiniz sevibebenin modelini boyutu nasıl acaba
Fatma-onal MinikAdamim_ve_annesi eğimli normallerle aynı aslında e bebekte bakmış mıydın hiç onun çantalı olanı işte ben heryere taşırım mantığıyla aldım biraz da
Senna20 MinikAdamim_ve_annesi ben 6. Aya kadar rahat kullandım bebeğim biraz da minyon.simdide arada uyumazsa onda uyutuyorum
Cansuyucel Bende çantalı olandan aldım. Eğimi yeterli geldi bana. Taşınabilir olduğu için tercih ettim, büyük kolaylık bence. İçide yumuşacık. Henüz kullanmadım tabi bebeğim dogmadigi için ama memnun kalacağımı düşünüyorum sonrasında da.