Maden Kızlar merhaba devlet Hastanesi’nde doğum yapicak olanlar var mı varsa tecrübelerini yazabilir mi Rize devlet Hastanesi’nde yapicak olanlar var mı
Kbrakrs Devlete kontrollüyüm devlette doğum yapmayı planlıyorum, henüz yapmadığım İçin bi tecrübe yazamıyorum ama ben de şurda bekleyeyim. 33+2 yim , ilk hamileliğim normal mi sezeryan mı olur henüz bişey belli değil