Arkadaşlar hepinize merhaba ben erken doğu yaptım bebisim 6 aylık doğdu suan yoğun bakimda 24 gün oldu çok şükür iyi ama şöyle bir sorun var sütüm çok iyiydi suan azaldı neden olabilir ve nasıl artar yardımlarınızı ve dualarınızı bekliyorum rabbim herkese sag salim evladını kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲❤