Ilay-1 Benim de adetim 13 gün geçiyor 🥺 8-9 gün gecikmede test yapmıştım sonradan iki testte de silik çizgi oluştu, ertesi sabah yaptığımda negatif oldu maalesef. Yaklaşık 10 gündür ovulasyon testlerim pozitif çıkıyor, belirtilerim vardı o da geçti gibi, ara sıra uzandığımda hafif kasik ağrım oluyor. Ama olsa sanırım testte çıkardı. Şimdi 2 gün sonraya doktor randevum var gidicem bakalım, gebelik değilse neden ovulasyon testleri bu kadar uzun süre pozitif görünüyor, yumurta 10 gün kalmaz ki kist filan mı var acaba